Knygos apie verslą: jo kūrimą, pardavimą ar pirkimą

Knygos apie verslą

Ne kiekvienas yra gimęs verslininku. Kai kuriems verslininko įgūdžiai ir uoslė ateina savaime ir ties šiuo klausimu papildomai dirbti nereikia. Na, o kitiems žmonėms reikia įdėti pastangų, kad išsiugdyti įgūdžius, kurie leistų sėkmingai sukurti verslą.

Klausiate, apie kokius įgūdžius čia kalbame? Na, jų yra nemažai. Dalies jų turbūt negalima vadinti įgūdžiais, nes tai yra labiau verslininko intuicija, pajauta. Tai pasireiškia sprendžiant apie patrauklias ir pelningas verslo nišas, potencialą turinčius parduodamus verslus, ar svarbius rinkodaros sprendimus, galinčius atnešti daug naudos.

Viskas versle reikalauja nuojautos: pirkti verslą reikia tik tuomet, kai nujaučiama, kad iš to galima išspausti daugiau naudos, nei buvęs savininkas. Parduoti verslą reikia tuomet, kai žinote, kad būtent šiuo metu galite iš to gauti daugiausia naudos. Galiausiai kurti verslą reikia tuomet ir ten ir taip, kad galėtumėte uždirbti maksimalų pelną. Sukurti verslą ne laiku ir ne vietoje gali būti labai nuostolinga. O kad to išvengti reikia žinių, supratimo ir pajautimo apie visą tai.

Jei versle neturite praktikos, žinokite, kad pagrindiniu informacijos, žinių ir įkvėpimo šaltiniu vis dar yra knygos. Lietuvoje taip pat galite įsigyti naudingų knygų apie verslą, kurios padės išlavinti uoslę sėkmingai verslo pradžiai.

Populiariausios knygos apie verslą

Jei pažiūrėsime į populiariausių ir geriausiai įvertintų bei didžiausią įtaką Lietuvoje padariusių knygų sąrašą, tai jame pamatysime gerai mums žinotų pavadinimų ir autorių.

Roberto Kiyosakio knyga „Turtingas tėtis, vargšas tėtis” jau yra tapęs klasika. Tai yra knyga, kuri įkvėpė daugelį bei pastūmėjo nemažai žmonių Lietuvoje pradėti verslą jį kuriant nuo pradžių ar įsigyjant tą, kuris yra pardavime.

Brian Tracy knyga „Pardavimų psichologija” yra puikus vadovas apie tai, kaip reikia sėkmingai parduoti savo produktą. Ji padeda suprasti ne tik pirkėjo psichologiją, bet ir tai, koks turi būti pardavėjo mentalitetas.

Knyga „Visko parduotuvė” tiks tiems, kuriems reikia įkvėpimo. Tai istorija apie „Amazon” vadovą Jeff Bezos. Tai gali būti ne tik įkvėpimo šaltinis, bet taip pat gali parodyti būtent tai apie su kuo pradėjome šį tekstą: kaip atrodo tas verslininko pajautimas ir kaip jis pasireiškia.

Verslo pradžiai…

Plėstis galima ir plačiau: bet svarbu atsiminti, kad verslą pradėti galima įvairiai. Nebūtina verslo statyti ant plyno lauko. Daug žmonių parduoda verslus dėl įvairių priežasčių, todėl jūs galite tiesiog nusipirkti jau paruoštą produktą.

Negalvokite, kad kiekvienas parduodamas produktas turi būti blogas. Žmonės parduoda savo įmones dėl įvairių priežasčių. Ir ta galimybė nestatyti visko be jokių pagrindų, o pradėti su kažkuo – didelis šiandienių technologijų suteikiamas privalumas. Pradinėms investicijoms pinigų turėti reikės, bet verslą visada galite įsigyti tokį, kuris būtų pritaikytas būtent jūsų kišenei.